Dumane, u 17 d’aprile, hè a ghjurnata internaziunale di i prigiuneri.Vulemu oghje ramintà ciò chì hè a vita d’un prigiuneru puliticu, è quella di a so famiglia.A Corsica t’hà una sissantina di prigiuneri pulitichi, incarcerati pà a maiò parte in e prigiò francese.Certi sò ghjà cundannati, è l’altri aspettanu u so ghjudicamentu, sapendu chì ponu aspittà 5 anni nanzu d’esse ghjudicati sicondu e legge francese.
L’esiliu in tarra straniera hè una dopia cundannazione pà u prigiuneru, ma dinò pà a so famiglia, è i so figlioli, è quessa, ùn a pudemu più accittà !!!L’Associu Sulidarità, cù l’aiutu di a sucetà civile è di l’eletti di a Corsica, hà travagliatu à purtà a rivindicazione di l’avvicinamentu di i prigiuneri in tarra soia, in tarra nostra.
Un annunziu d’avvicinamentu hè statu fattu da a parte da u statu mà ùn basta ! Ferma sempre una cinquantina di prigiuneri pulitichi corsi in Francia, è a rivindicazione d’avvicinamentu hè sempre è più chè mai d’attualità ! Ghjè parquessa chì oghje vi dumandemu di purtà u nostru missaghju, vi prighemu di parlà è di fà parlà di u prublema di i prigiuneri pulitichi corsi, in a vostra vita d’ogni ghjornu, cù i vostri amichi, cù a vostra famiglia, è vi prighemu dinò d’aiutà l’Associu Sulidarità in e so azzione cutidiane !! (Lire la suite…)